نوشته شده توسط : fariba ardam

موقعیت جغرافیاییمالزی

موقعیت جغرافیایی مالزی

این کشورمالزیکه در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است تور مالزی نوروز 95و توسط دریای جنوبی چین به دو قسمت تقسیم می شود.که قسمت غربی و شرقی مالزیاز دشتهای ساحلی و کوهستانهای جنگلی فراوانی پوشیده است. بلندترین کوههای این منطقه کوه کینا بالو مالزیاست که بیش از چهار هزار متر ارتفاع دارد.تور مالزی بهمن 94

 


فرهنگ مردم مالزی

مردم مالزیبسیار مهمان نواز و خونگرم هستندفروشگاهها و رستورانهایی که آرم حلال دارند برای مسلمانان است همچنین مردم چینی ،برهما و هندوها به مذهب بودا اعتقاد دارند.اکثر مردم این سرزمین مسلمان و دارای اخلاقی خوب و دست و دلباز هستند.تور مالزی بهمن 94در کارهای خود برنامه و نظم را مانند اروپایی ها رعایت میکنند.بر بالای ارتفاعات تله کابین شهر گنتینگ یک قمار خانه است که ورود مسلمانان مالائی به آنجا ممنوع است.جمعیت این کشور در سال دو هزار و شش بیست و هشت میلیون نفر است تور مالزی نوروز 95و هر ساله توریستهای زیادی را جذب می کند.این کشور دارای چندین فرهنگ،نژاد و زبان است و قبیله های بومی ،چینی ، هندی و مالایایی در این کشور هستند.بیشترین جمعیت مربوط به مردم مالایایی است که همه ی آنها مسلمان هستند.

 


نکات لازم و ضروری برای سفر به مالزی

برای مواردی مانند دست دادن و خوردن از دست سمت راست استفاده می شود.تور مالزی بهمن 94سلام و احوالپرسی سنتی با دو دست اما آرام وبعد از دست دادن دستها به سمت سینه میرود و طرف مقابل هم مانند او جواب میدهند.خانم های مسلمان با لبخند وسر تکان دادن آشنایی خود را نشان میدهند و دست نمیدهند.تور مالزی نوروز 95پذیرفتن تعارف طرف مقابل نشانه ادب او است و در هنگام ورود به خانه باید کفشهای خود را درآورید.در هنگام بازدید ازمکانهای مذهبی  باید کاملا پوشیده باشید.و عکس  گرفتن در مکانهای  مذهبی با اجازه قبلی منع  ندارد بیشترین جمعیت در مالزی مسسلمانان هستند.

 


درباره لنکاوی مالزی

جزیره لنکاوی شامل نود و نه جزیره است.و این جزایر در جنوب تایلند و کنار پرلیس است .جزیره لنکاویمالزیبه دلیل منظره های زیبا به جزیره ی افسانه ای مشهور است.تور مالزی زمستان 94سواحل و مناظر زیبای دیدنی دارد.توسط کشتی میتوانید از کوالا قدح به مدت هفتاد و پنج دقیقه و از کوالا پرلیس به مدت چهل و پنج دقیقه به این جزیره زیبا برسید.پرواز از کوالالامپور مالزیبه لنکاوی همه روزه وجود دارد.از این جزایر نود و نه گانه مالزیفقط چهار جزیره ی آن مسکونی است.این جزایر عبارتند از ولاودایانگبونتینگ،پولاوسینگا،پولاو لنکاوی،پولاوتوبا است.

 


زبان مردم مالزی

زبان رسمی مردم مالزیزبان ملایو و یا باهاسامالزیا نیز هست که این زبان رایج سیستم آموزشی و مردم این کشور است.و زبان انگلیسی بعد از سلطه ی انگلیسی ها در این کشور گسترش یافت.تور مالزی بهمن 94و زبان مردم این کشور به زبان مانگلیش یعنی ترکیبی از مالایی و انگلیسی است.که لهجه های مردم محلی است.املای زبان انگلیسی مردم مالزیبسیار متفاوت است.تور مالزی زمستان 94همچنین دیگر زبانها مانند زبانهای هند،اروپا،ماندارین که زبان چینی است و پنجابی نیز از زبانهای رایج این کشور است. اما آموزش زبان مالایی و انگلیسی در مدارس به صورت اجباری نیز هست.



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: درباره مالزی,موقعیت جغرافیایی مالزی,فرهنگ مردم مالزی,درباره لنکاوی مالزی,زبان مردم مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

باغ ارکیده پنانگ مالزی

باغ ارکیده پنانگ مالزی

این باغ که در پنانگ مالزیاست و در کنار هتل اکواتوریال مالزیقرار گرفته است.تور مالزی زمستان 94این پارک دارای مساحتی به اندازه ی دو هکتار است که دارای باغ گل رز ،مزرعه خزتدگان،باغ کاکتوس،ارکیده های کنار آبشار،پارک گوزنها و برکه ژاپنیها است.گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند از دیدن این مکانها لذت ببرن

 


برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپورمالزییکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هستتور مالزی زمستان 94این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد.و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند از دیدن این مکانها لذت ببرن

 


مسجد جامع کوالالامپور مالزی

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد کوالالامپور مالزیاست تور مالزی زمستان 94و در محل اتصال رودهای گومباک و کلانگ و منطقه ی تون پرا مالزیقرار گرفته است. این مسجد توسط معمار هوبوک در سال 1909 طراحی و ساخته شد .اولین نماز جمعه به دستور سلطان سلانگور در این مسجدمالزیبرپا گردید.این مسجد در زمانهای قدیم به عنوان قبرستان مالایی ها بوده است.این مسجد به سبک مراکشی و مغولی و کمی اسپانیایی طراحی گردیده است.گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند از دیدن این مکانها لذت ببرن.

 


معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم و یا معبد چین سو یک معبد بزرگ بر روی کوه با یک مجسمه بودای بزرگ از مهمترین جاذبه های گردشگریتور مالزی نوروز 95به شمار می آید. در بخش پشت آن با مجسمه هایی بسیار زیبا بهشت و جهنم را به تصویر کشیدند و اسم گناهان مخصوص هر عذاب هم در کنار آن نوشته شده است. شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز پیشکش کردن های از گل و میوه تا پول و شمع و عود، در سراسر این معبد وجود دارد. تمامی افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.تور مالزی زمستان 94

 

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

این معبد در مالزی به عنوان یکی از عبادتگاه های چینی ها مطرح است و به دلیل نقاشی ها و مجسمه های خاص به بهشت و جهنم چینی ها مشهور گردیده است. این معابد پر از زوج های جوانی است که برای آغاز زندگی مشترک به آنجا رجوع کرده اند و یکی از دیدنیهایتور مالزی نوروز 95به شمار می آید.  

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است.تور مالزی زمستان 94اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگمالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحلمالزیاست و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزینیز فاصله دارد.تور مالزی زمستان 94بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزیو اقیانوس است.هتل دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزیدر نزدیکی این هتل است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره که به صورت تفریحگاه و در موقعیتی عالی در امتداد ساحل مالزیقرار گرفته است .تور مالزی زمستان 94هتل دارای مرکز آب گرم،استخر،خدمات ماساژ،سونا ،خدمات نگهداری از کودکان،زمین بازی برای کودکان ،اتاق بازیهای رایانه ای و اتاق جلسه ی مجهز نیز هست.هتل دارای سیصد و پنجاه اتاق است.و یک صرافی در هتل موجود است.همچنین دارای فعالیت های ورزشی مانند ماهیگیری،دوچرخه سواری، پرتاب دارت،اسکواش،پینگ پنگ،قایقرانی است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل بی ویو لنکاوی مالزی

هتل بی ویو لنکاوی مالزی

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر کوا واقع شده است و با چشم انداز زیبای دریا و تپه ها یکی از بهترین هتلها است.تور مالزی زمستان 94اتاقهای هتل بزرگ و مدرن بوده و مجهز به حمام شخصی ،اینترنت و اتاق کار می باشد.و هتل دارای سالن بدنسازی،مرکز سلامت،استخر روباز ،سالن اداری، اتاقهای آواز خوانی و زمین گلف می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای چینی و بین المللی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های مالزی ویژه نوروز 95 , ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد